Vilniaus klubas daro:
Žiemą - iškylos ("žygius") slidemis "Snaigė" nuo 1974 metų, dar prie Komunistų.
2016.01.17 už tai nepriklausoma Lietuva nubaudė Algį.
Sulaužė susirinkimų laisvę, Konstituciją.
Vasarą - žygiai bei iškylos pėsčiomis.
Žygiuoja nebūtinai po Vilniaus apylinkes.
Retkarčiais Vilniaus klubas daro susirinkimus, kur rengia pasakas apie įvykusius žygius, su
nuotraukomis. Deja, salė būna vis labiau sausakimša. Matyt "matracnikai" labai mėgsta tokius
pasisedėjimus. Per žygius ar iškylas tokio masiškumo nėra.
Sąjungos nariai kiaurus metus savo rankomis, ne sąjungoje, daro žygius po kitas Lietuvos vietas, ir po užsienius.
Paskui kartais pasakoja apie juos klube.
Labai retai daro dviračių žygius.
Skyriuje Mokykla jie mokina kaip dezinfekuoti vandenį, kaip užkirsti ir gydyti viduriavimą, kokius daiktus, vaistinėlę imti į žygį į kalnus, kaip ten vadovauti, vizų pavidalus į Aziją.
Tas puslapis reklamavo ir nesažiningus prekeivius. Pavyzdžiui: "Montis Magija", bei "Baidarių Nuoma" ir dar keli veikėjai seniau buvo pavertę Turizmo susirašinėjimą savo parduotuve. Pastarasis veikėjas bandė įkišti savo neprašytą reklamą ir į dviračių susirašinėjimą, kuriame jis visai nedalyvauja. Už tai, kad tokius užsislaptinusius, nesažiningus reklamuotojus atskleidė bei pasmerkė, Andriuką uždraudė Turizmo susirašinėjimo prižiūrėtojas "De Gama" 2005 metais. Papildoma priežastis uždrausti: Andriukas kritikavo automobilastus, bei rėksnius-keiksnotojus. Tais metais "matracnikai", kurie save laiko tikraisiais turistais, tą susirašinėjimą užgrobė visai.
Nors, ir šitų blogiečių reklamos ten nebematyti. Išvis pašalino reklamos juostą. Ačiū. Bet kažkaip turėtų paaiškinti savo ankstesnį elgėsį, o ne tylėti ir tyliai taisytis.
Tiksliau būtų šią išdavikų bei valdininkų tarnų įstaigą vadinti Lino Dviračių Takų Bendrove (LDTB),
bei Dviratininkų Žygių Klubu. Jokia bendrija jie nekvepia.
Tai 10 žmonių, kurie atstovauja valdininkus - ne Lietuvos dviratininkus.
Kai kurie iš jų narių, pavyzdžiui Sigitas Kučas organizuoja tarptautinius žygius. Daro jis tai už pinigus. Bet vaizduoja neva dykai, o pinigus neva sumeta dalyviai drauge.
Šitą sugebėjimą jam ir pripažįstame. Bet apie dviratinę politiką jis girdėti nenori, ją aktyviai žlugdo.
... O kaip kitaip pavadinsi balsavimą už Andriuko dviratinių ir politinių puslapių panaikinimą,
bei paties Andriuko pašalinimą iš LDB? Už tokius korupcinius sprendimus balsavo ir Sigitas Kučas.
2004 metais mane pasiekė žinia, kad šią organizaciją užgrobė pseudo verslininkai.
Veiksmas panašus kaip ir užgrobiant LDB (aprašiau aukščiau). Į žinią laiku neatkreipiau dėmesio.
Tad šis skelbimas liko kaboti. Atsiprašau visų dėl žalos, kurią galbūt kuris iš skaitytojų patyrėt,
patikeję mano skelbimu.
Po kelių metų vėl tą žinią aptikau savo archyve... Patikrinau...
Paaiškėjo, kad užgrobėjai niekur nedingo. Klubui vadovauja vis tas pats sugedęs apsišaukelis
pirmininkas. Kai išsiaiškinsiu daugiau žinių, pranešiu.
Aukščiau nurodyti adresai matomai nebeveikia. Prasmės įkelti čia naujus nematau.
Tegul tuo metu lieka betvarkė.
Viršesnis puslapis "autostop.lt" tebelaiko sukčių užgrobtos aukščiau minėtos organizacijos LDB reklamą. Jie nepaiso mano perspėjimų. Todėl raginu tauta nesidomėti ir šiuo puslapiu.
2020 metais neberandu šio žmogaus. Įmonė atrodo nebeveikia. Jei rasi, pranešk man.
Anksčiau jis rašė:
Renkame ne daugiau 8 žmonių. Važiuojame mikroautobusu.
Kelionių organizavimas baidarėmis ir dviračiais.
Spontaniškai organizuojame ir savaitgalio keliones.
Taip pat nuomuojame dviračius - jie visi olandiški.
Vilko Takas
http://www.vilkotakas.lt
http://vilkotakas.com
Šiuos žmones sutikau 2009 metais Vilniaus miesto centre. Kad būtų nepastebimi minios "bruzgyne" jie išsiterliojo veidus, devėjo maskuojančias uniformą bei kuprines, ir turėjo aukštas vėliavėles įsmeigtas už nugaros. Tokios buvo 2 merginos. 1 vyras buvo visiškai paprastas.
Paklausiau ką jie veikia. Tai buvo reklama. Bet tauta nesidomėjo komandos formavimu. Ji domėjosi komandiniu pilvu bei pramogomis.
Vilko Takas už pinigus rengia žygius pėsčiomis. Tikslas: bendros veiklos įgūdžių ūgdymas (komandos formavimas); sukarinto laisvalaikio organizavimas. Būrio sudarymas yra sąvoka skirta verslininkui, kuris pats nesugeba subūrti savo darbuotojų. O galbūt ir valdininkui, kuris nuspręs savo pavaldinius suburti už valdiškus pinigus, kurių vargiai skaičiuoja.
Apie verslo darymą iš valdininkų jie nebuvo susimąstę. Aš jiem papasakojau apie valdininkų tarnus
LDB... Kaip anie prekiauja bukletėliais - gamina už valdiškus pinigus ir dalina dykai.
- Koks verslas dalinti dykai?
- nustemba Vilko Takas.
- Tai aš juk sakau: valdiškus pinigus išsimoka už darbą, pagaminimą. O ką jie dalina niekas nepatikrins.
Nes dykai. Tu vėplai šudo neparduosi. O dykai gali įbrukti bet ką.
Šudą gali parduoti valdininkui, nes anas nei supranta, nei valdišką pinigą skaičiuoja.
Jei jau norite užsidirbti iš tokio neapčuopiamo verslo kaip žygiai, bučiuokite valdininkui užpakalį.
Papasakojau ir apie mūsų iškylas sekmadieniais...
Kaip jas sužlugdė valdininkų tarnai LDB.
- ... Iškylos ūgdo savarankiškumą, bendravimą, bendrumą (formuoja komandą). Nėra išankstinio sutarimo.
Atvažiuoji ir sakai: "važiuojam kartu".
- Man patinka... "važiuojam kartu"...
- susimasto Vilko Takas...
Dedu skelbimą apie juos čia. Jei sužinosite, kad jie paklausė mano patarimo ir palaižė valdininkui užpakalį, praneškite man. Skelbimą panaikinsiu, arba papildysiu ataskaitomis apie sukčiavimą, kaip tai padariau apie LDB ir KTK.
Astronomų megėjų klubas
http://www.albireo.lt
Kartais Vilniaus miesto centre stato kilnojamus teleskopus ir leidžia tautai spoksoti į tai
ko niekada nesupras nemokamai.
Tautą raginu domėtis, stebėtis, mokintis, dalyvauti, ir pirktis ar gamintis teleskopus.
Skraidyklių klubas
http://hanggliding.lt
Nukreipia į sukčių Snukių knygą ("Facebook.com"). Ana gali parduoti tavo duomenis. Atsargiau ten.
Skraidytojas:
Mūsų puslapis šiuo metu yra išimtas. Mokymu užsiemu įprastai rudenį ir žiemą Valkininku skraidavietėje.
Skraidyklė - tai kietas sparnas. Dar šis prietaisas yra žinomas, kaip "deltaplanas". Sparnas - trikampis. Matyt iš to ir pavadinimas. Kietas įprastai yra rėmas. Ant jo užvilktas audėklas. Po juo kabo žmogus. Žmogus įsibegėja ir skrenda, sklando, kol nusileidžia. Tam, kad pakilti aukščiau ne savo jėgomis, reikia pagauti šilto oro srautą, kuris kyla. Gaunasi Saulės energija varomas skrydis. Įprastai pasispirti tenka nuo kalvos.
Skraidykleje nepamenu, kad būtų vairas. Todėl sunku būtų sulaikyti ją nuo slidimo šalin, smegimo, ar apsivertimo. Panašiai vartaliojasi krintantis medžio lapas.
Skraidytojas aiškina, kad skraidyklių yra mažai. Dabar dažniau žmonės skraido parašiutais ("parasparniais").
Manau jie sunkiau apsiverčia ar smenga (nors pasitaiko), nes svorio vidurys labai žemas,
o pagrindinis jų judesys ne sklidimas, o lėtas kritimas. Parašiutas atsigrežia tą kryptimi, į kurią krenta.
Paradai yra nevalstybiniai... Bet kartais ir valdiški... Valdžios statytiniai skatina dviratininkus amžinai protestuoti, bet ne užsiimti esmine politine veikla.
Paradų dalyviai išsako daug priežasčių kodėl jie važiuoja. Priežastys būna netgi labai skirtingos.
Jie daug maž teisus. Bet jų lukęsčiai nėra esminiai.
Aš važiuoju taipogi ir dėl to, kad tai kol kas vienas iš nedaugelių būdų, kuris, dėka jūsų aplaidumo, man lieka, bent kažkaip veikti jūsų neegzistuojančią visuomenę. Be politinio darbo šis veiksmas taip ir liks tiktai papildomas bendravimo būdas dviratininkams.
Aš ne vieną kartą jūs raginau užsiimti esmine politine veikla dviračio labui.
Visi slapstėtes krumuose. Užtai jums lengviau abstrakčiai protestuoti mitinguose.
Ar norite likti amžinu protestu? Ar vistik norite pasiekti kažko?
Kritinės masės dalyvius raginu imtis ir politinio veiksmo pagal šį raštą:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis - 2007 metų kovas
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1044.htm
Na o dėl dviračių takų... Pakol mes važinėjames tyliai. Valdžia pila į juos pinigą.
Kas jums nepatinka? Gal norite, kad visą gamtą užasfaltuotų? Kaip rašau apie pajūrio regioninį parką čia:
http://andrius.saugokmedi.lt/iskylos/kur.htm
Ar mums pagerėjo? Ar mums pagerės? Ką būtent norime pasiekti? Ir kaip?
Masė pravažiavo... ir niekas gatvėje nebepamena jos...
Aš važiuoju, nes noriu mažinti automobilazmą, bei didinti dviratazmą. Šitie du dalykai nesuderinami. Negalima didinti abieju kartu. Automobiliams nebėra kur. Nėra vietos ir dviračių takams.
Po vienos kritinės Masės 2005 metais (vyko rugsėjo 22, dienos po automobiliu proga) Zuoka Vilniuje įkurė netgi Dviračių Komisiją. Ji skirta pinigų iš Europos Sąjungos pasisavinti.
Be abejo Komisijos nariai visi valdininkai bei statybininkai... Ir 1 šarlatanas dviratininkas iš Vokietijos - Frankas Wurft.
Buvo ir dar vienas dviratininkas, riedutininkas Audrius, bei Lietuvos Dviratininkų Bendrijos (LDB) tarybos narys Sigitas.
Pastarieji du iš komisijos pasišalino, atsiribojo. Paliko ten Franką savivaliauti su valdininkais. Ir pabandyk jį dabar iš tenai iškrapštyti!
Frankas pasinaudojo paliktas akis į akį su valdininkais. Jie pradėjo regzti beprasmius planus. Dauguma jau buvo suregzti seniau.
Teliko juos palaiminti, ir paskelbti "Komisijos" darbeliu. "Komisijos" palaiminamieji posedžiai buvo klastojami.
Pranešiau apie tai Sigitui, bei Audriui. Nes jie formaliai iki šiol išlieka "Komisijos" nariais.
Paprašiau abiejų pasinaudoti savo padėtimi, sustabdyti klastą, įpiršti mano siūlymus,
priversti "Komisiją" reikšti viešą smerkimą automobilazmo bei statybų plėtrai. Abu tyliai atsisakė visų siūlymų.
4 metai jau praejo... O net paprasčiausio darbelio - užtverti Giedraičių gatvės, kad automobiliai nezuitu, ta "Komisija" nesugebėjo. Nes nenorėjo.
Žinojo, kad jūs ir toliau tyliai važinėsite gatvėmis. O su valdininkais ar LDB nekovosite, neraginsite jų žaboti automobilazmą.
Jūs skatinate nesamones, pinigų švaistymą takams... Pabėgate... O "košę" paliekate srėbti man.
Čia ne skundas... Ne verkšlenimas... Čia raginimas iš tiesų veikti.
Man keistai atrodo 600 dviratininkų minia... O kai prabilu apie Lietuvos Dviratininkų Bendrijos (LDB) pertvarką, neatsiranda nei vieno...
Tuo metu minėta Bendrija vykdo savo asmeninį verslą po LDB priedanga. LDB naudojasi jūsų apatija... Skelbiasi neva jums atstovauja - net tiems, kurie į tą bendriją spjaudo... Ir nėra jokių priemonių, apart mano įtaigos, perkalbėti valdininką kitaip. Nes valdininkas rodo pirštu į Franką, kuris siūlo brangius dviračių takus, trina rankas, ir taria:
"... Dviračių takas - gerai ..."
Apie viską tai rašau aname rašte, bei savo puslapiuose.
Apie šių asmenų veiklos padarinius perskaitėme čia:
http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewtopic.php?t=5681
Andriuko atsakymas į temą "NeSaugumas važiuojant dviračiu ir dviračių takais" yra toks: "Dviračių tako reikia tam kas nevažiuoja, ir pinigą švaisto."
http://www.gerasdviratis.lt/forum/viewtopic.php?p=73826#73826
Štai už ką jūs "kovojate", reikalaudami "dviračių" takų. Jūs kovojate už valdininkų pakalikus.
Kaip rašau šio savo laiško gale:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1034.htm - 2007 metų vasaris
"[...] Takų nereikia. Visa Žemė yra dviračių takas. Grąžinkime mums kelius!"
Linas kesinasi protesto važiavimą (Kritinę Masę) "prigriebti po savimi" bent jau Kaune.
Apie tai rašau čia:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1096.htm - 2007 metų gegužė
Lygiai taip pat LDB šutvė trina Andriuko papildytus paradų (Kritinės Masės) puslapius.
Ten jie kesinasi nuslėpti kritiško naujo susirašinėjimo bei Andriuko egzistavimą.
Seniau jie panaikino nuorodą į naują susirašinėjimą vien iš dviratis.lt puslapio:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1044.htm - 2007 metų kovas
(Skaitome laiško galą). Dabar gi jie kesinasi trinti Andriuką iš visur.
Tiems kas nesupranta, patariu susipažinti su užgniaužimo būdais bei tikslais čia:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1069.htm - 2007 metų balandis
(Ten dar daugiau marazmo iš LDB.)
Obstrukcionistai iš LDB turi įžulumo trinti šiuos viešus puslapius. Ar matote kas ir kodėl taip įnirtingai bando nuslėpti laisvą žodį?..
Šį nešvarų darbelį Laurynas Butkus bei Lietuvos Dviratininkų Bendrija (LDB) atlieka pakaitom. Vienas kitam talkininkauja.
Jų tikslai truputi skiriasi, truputi sutampa. Jiems svarbu atitraukti jūsų dėmesį bei jėgas
nuo politinio veiksmo, nuo politikų bei valdininkų kritikos, nuo
Andriuko interneto puslapių, bei nuo naujos dviračių
susirašinėjimo, kur yra daug politinių svarstymų (ne vien dviratinių). Gindami politikus bei
valdininkus, jie vykdo užsakymą. O kas bjauriausia, dažnai tai daro ir be užsakymo
- pagal savo pačių vergų bei gobšumo samonę.
"... LDB aršiai ragina tuščiai važinėtis ratais, bil tik jų juodų darbelių niekas neklybintų ..."
Gegužės 5, šeštadienį... Prieš 18:00 susirenkam. Ir tada lekiam.
Beje 19:00 visi tručinam i koncą Verdulių gatvej, kad ir su baikais i trečią aukstą.
Laukiam daug žmonių.. Tad nebūk abejingas, ir prisijunk.. Mum reikia tavo ratų ir taves!
Skelbimo adreso internete nežinau. Senesnio skelbimo tekstas yra žemiau.
Paaiškinsiu, kad matomai, pagal renginio ideologiją, jo organizatorių nėra, susisiekti nėra su kuom. Tai daroma, kad valdžia ar kiti maniakai negaudytų "atsakingų" asmenų, o veiksmas nebūtų laikomas renginiu.
Tad informacijos yra tiek kiek yra. Ir kiekvienas yra atsakingas tik už save, kas benutiktų. Tad laukiami tiktai susiprotėje asmenys.
Skelbimo tekstas:
Mes neblokuojame eismo mes esame eismas!
Geriausias kamščių atidarytuvas - Dviratis mieste!
Nors nei vienas dviratininkas dar "nesuvėžino" automobilio, tačiau būtent jų vairuotojai
būna labiausiai pikti!
Gerbiami dviratininkai,
tęsiasi mūsų "Kritinės masės"
žygiai skirti mūsų vargdienių teisėms Kauno mieste ginti.
Vėl važiuosim drausmingai ir kaip stipri komanda. Mes esame eismas!
Mūsų vėl bus daug. Mus matys. Ir aišku kuo daugiau, tuo saugiau dalyviams protestuoti gatvėse.
Kvieskit ir agituokit visus neabejingus, abejojancius ir prijaučiančius.
Šnekinkite artimuosius, kaimynus, draugus, bei naminius gyvunus.
Kas jei ne jūs?!
Kada, jei ne dabar?!
Jei norite būti saugūs gatvėje, jei norite, kad miestas gražėtų, būtų atkreiptas dėmesys į prastas dviratininkų judėjimo sąlygas, pradedam dabar. Minkim ir užminsim ant nuospaudų tiems, kurie nesirūpina dviračių takų būkle. Vieningi ir "nestabdydami" esam jėga!
Atvažiuok, dalyvauk... Pajusk bendravimo džiaugsmą su bendraminčiais. Kartu mes galim... Tai ir parodykime mūsų miestelenams.
Jeigu tau nusibodo niekur nevedantys dviračių takai...
Jeigu važiuotum į miesto centrą dviračiu, jei būtų kur saugiai jį palikti...
Jeigu nori jaustis pilnateisiu eismo dalyviu, važiuodamas dviratę transporto priemonę...
Jeigu nori matyti savo miestą švaresnį nuo automobilių išmetamų dujų...
Jeigu nusibodo kylančios degalų kainos...
Jeigu nesijauti saugus miesto gatvėse važiuodamas dviračiu...
Atvažiuok dviračiu ketvirtadienį, po darbų 18:00 val. prie Miesto sodo, Laisvės al. Kaune!
Pagarbiai "kritines mases" dalyvis.
p.s. siųsk šią žinutę visiems savo draugams ir priešams.
Maršrutas: nežinomas.
Niekas nesiteikia teikti čionai to maršruto.
Tai gal ir nesvarbu. Tiesiog važiuokite pasroviui, bei kur papuola.
Kartais maršrutus kabina internete kurį rasite per nuorodą žemiau apie Vilniaus protesto paradą.
Yra tokia dviratiškai susivokusi tauta Lietuvoje.
Jie išvystė dviračių paradų veiklą.
Jų puslapis:
http://lt.wikipedia.org/wiki/Kritinė_Masė
Pačią "Wikipediją" irgi užgrobė sukčiai. Jie ten pridėliojo LDB ir jų užgrobtų bei valdomų sričių dviratis.lt, balticcycle.lt ir kitų reklamas straipsnių priedangoje apie Dviratį, Dviračių turizmą (keliauti pasirodo įmanoma tik su sukčių bukeltėliais, kuriuos jie leidžia už valdiškus pinigus), Euro Velo (valdininkų trasas). Kai bandysi juos iš ten iškrapštyti ir paviešinti apgaulę, tave patį ištrins, ginčą nuslėps, o reklamą ištampys ir išplatins po dar keletą sričių, kurios mėgdžioja "Vikipediją".
Daugelį klastočių rasite per čią:
http://lt.wikipedia.org/w/index.php?title=Vikipedijos_aptarimas:Administravimo_kritika&action=history
Bet daug ką ir iš istorijos ištrynė, švariai. Daugiausia kas lieka - tik žymė, kad istoriją trynė. Nelieka įkalčių ką būtent trynė.
Esmė - vakare apie 17:50 valanda, Vilniuje renkasi dviratastai.
18:00 valanda važinėsis po miestą ir užims savimi kelio dalį.
2005 metais šis paradas buvo pradedamas iš įvairių vietų. Dabar - visada nuo Katedros aikštės. Kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį.
Tikroji Kritinė Masė tai laisvame pasaulyje buvęs reiškinys, kai atsitiktinai vienoje vietoje susirenka keletas dviratastų važiuojančių viena kryptimi. Pirma jie tiesiog važiuoja pakeliui. O kai jų padaugėja iki kritinio skaičiaus, jie pradeda važinėti be tikslo.
Praeitą dešimtmetį žmonės ėmė daryti ir dirbtinas, organizuotas kritines mases. 2005 metais Lietuviai, susižavėje viskuom kas Angliškai skamba, padarė šį renginį ir Vilniuje.
Skirtingai nei skelbia "neorganizuoti" organizatoriai,
Lietuvoje šis paradas pirmą kartą vyko ne 2005 Geguže, o 1997 metais.
Dalyvavo apie 40 žmonių. Paradai vykdavo kartą per metus. Dalyvius budavo sunku sukviesti.
Dalyvių kasmet mažėjo.
Antras paradas vyko 1998m... trečias - 1999, ir ketvirtas (paskutinis) - 2000m (12 žmonių).
1997-2000 metų paradus paminėjau ir žemiau straipsnyje apie Umarų paradą, apie informacijos platinimo budus, bei įvykį Savivaldybeje.
Labiau parašiau apie juos dviratastų susirašinėjime. Vėliau parašysiu ir čia.
Šiaip nenaturalu Lietuviui bendrauti su nepažįstamais, net jeigu tai kulturingas bendravimas... ar kažkaip kitaip jausti prieraišumą atsitiktinam pakeleviui. Gal todėl mūsuose kritinė masė privalo būti organizuojama, o ne spontaniška. Na nors tiek gerai.
Na iki susitikimo. Tikėkimes į tą paradą renkasi liaudis idėjinė. Ne vėpsos kaip mėmės prieš grasinančius automobilastus. Jei taip, tai gal ši šalis vistik turi kažkokią ateitį...
Vytautas:
o kaip ten vilniuj susirenka dviratininkai į kritinę masę, iš kur ta informacija visus pasiekė?
Kažkas sugalvoja, o paskui platina pletką.
Seniau skelbimus apie paradus mes platindavom popieriuje ant tvorų. Susirinkdavo apie 30 žmonių.
Umarai sugebėjo platinti skelbimus mokyklose.
Bet jų paradai buvo organizuoti, o maršrutai nelabai geri propagandos tikslams - ten kur pašaliniai nemato.
O dar Policijos palyda visą reikalą gadina - stabdo visą automobilių eismą vyksmo metu.
Skaityk apie Umarų paradą žemiau. Umarai surinkdavo apie 300 žmonių. Bet jų paradas nebuvo protestas.
O dabar gyventi pakankamai lengva. Organizatoriai tiesiog delioja skelbimus internete, tame tarpe ir susirašinėjimuose. Susirenka tarp 200 ir 500 žmonių. Ir važiuoja ne šunkeliais, o kaip ir priklauso protestui - gatvėmis. Dažnai labiausiai apkrautomis.
Vytautas:
Be to juk kažkas organizuoja: nustato susirinkimo vietą, laiką, kokiu maršrutu važiuos.
Ne mūsų išrinktoji valdžia turi mums atsakinėti.
O mes turime nuo jos slapstytis.
Užtai, kai iškviečiu policiją tramdyti automobilių savininkus įžuliai statančius savo geldas
tiesiai ant šaligatvio, ar žalių vejų, tai manę patį ir padaro kaltu.
Kai automobilastų kolonos išeina pasivažinėti kasdien, joks policmėnas jų nestabdo. Užtai kai dviratininkų kolona pajudės, tai iškarto sergėtojai prisikabins. "Žmogišką išimtį" padarys.
Iš dalies dėl atsakomybės vengimo, o iš dalies dėl mandagumo, paradas nesiekia blokuoti eismo, kirsti raudonas šviesas, arba kitaip nusižengti taisyklėms.
Kita vertus, savo saugumo sumetimais dažnai užimam visą kelio plotį.
Kitaip automobilastai braunasi šalia.
Jei išgirsite priekaištą neva jūs blokuojate eismą, atsakykite, kad mes ir esame eismas.
Į priekaištą, neva turite važiuoti kuo arčiau kelkraščio, atsakykite,
kad šita taisyklė neteisinga dviratininko atžvilgiu... o be to, mes netelpam.
Apvažiuojame vienas kito kliutį.
Galiausiai, parodykite pirštu į automobilius, arba į jų spūstį, ir sakykite:
"Tai jie trūkdo eismui!"
Vienintelis ką dalyviai perėmė iš Andriuko po to, kai parašiau šį straipsnį, kurį dabar skaitai, tai šukis, kad esame eismas. Nei raginimų daryti dviratazmo politiką, nei kitų šukių neperėmė.
Dešinėje - Žvėryno rajonas (dar ne visas sunaikintas). Kairėje - upė Neris. Už jos - upės Vingio Parkas. Dviračių įvažiavimas į parką - per kabantį tiltą (nuotraukoje neparodytas, už medžių prie kairio krašto). Takas link jo - priešaky, kairėn už statybininkų vagonėlio (mėlyna dėmė). Nuotraukoje nematome, kaip automobilastai nekenčia žolės ir švaros. Jie ją trypia. Paskui "išsiverkia" valdininkui... Ir tas "supila" ant žolės mūsų pinigų. Matome, kaip jie nutarė sunaikinti žolę greičiau - tiesiog nuknyso ir užpylė smėliu bei betonu. Visa tai, ką matome išknystą, dar vakar buvo vešli žolė. Jos nuotraukoje nebematome. Niekada nebus gana. Šią aikštelę vėliau išplės. Žolę naikins vėl, kol pasieks upę. Beje, ten kitur krumus jau iškirto nežinia kodėl. Pridėliojo riedulių (didelių akmenų). Panašiai plito aikštelė prie Seimo. - Pirma nugvelbė mažą žolyno dalį. Paskui įsisiautėjo. Žolyno liko mažiau negu pusė, ar trečdalis. |
Vilniuje valdininkai judrios geldų savaitės metu stato vis daugiau kvietimų geldoms atvažiuoti iki Vingio parko pasivaikščioti.
Šiuo metu jie griauna Vingio parko prieigas. Prie kabančio tilto išknyso žolyną prie keliuko, ir daro skersą parkavimą geldoms (automobiliams naudojamiems be saiko).
Seniau žolė kažkiek atsigaudavo per žiemą. Liurbiai suvažiuodavo parką numylėti. Bet iš tos pusės neįvažiuosi su gelda. Tiltas užtvertas. Tad jas palikdavo kelkraštyje išilgai keliuko, ant žolės. Plito smėlis ir purvas.
Dabar jų pažeidimus įteisino. Jiems atiduoda dar daugiau erdvės. Kloja trinkeles (ir pinigus). Galės parkuotis skersai. Daugiau geldų tilps. Daugiau galės sukviesti.
Judrios geldų savaitės metu ir vėliau samoningus piliečius kviečiu
statyti savo nereikalingas geldas ant to parkavimo skersai. (O nereikalingos jos
beveik visos.) Atsivežk su gelda dviratį. Palik ten geldą ir pasišalink keliom
dienom. Svarbu, kad vieta būtų nuolat užimta, užblokuota.
Kad tavo geldos nenutemptų kaip pamestos, retkarčiais ją aplankyk, paglostyk,
perstatyk atbulai, ar sukeisk vietomis.
Kad svetimą geldą nutemptų,
iškviesk Savivaldybę, ir įskųsk, neva gelda čia jau pusę metų stūkso,
pamesta... iš jos jau smėlis byra. Arba apsimesk jos sąvininku ir sutik,
kad ją nutemptų.
Blokuoti gali ne vien prie kabančio tilto. Gali ir parko viduryje, kur geldos susikaupia...
Ir priešingoje pusėje, prie Savanorių prospekto, nors ten parkavimo aikštelė sena, taikinga ir
teisėta, labai nedaug praplėsta kadaise.
Veiksmas panašus į valdininkų parkavimo blokadą, kurią irgi skelbiau
šiame renginių puslapyje.
Yra ir sąmoningų žmonių. Jie nelaukia mano kvietimų. Patys eina ginti gamtą.
Vienas iš jų buvau aš. Radau paruoštą sunaikinimui ruožą, bet dar nesunaikintą. Ištraukiau žymėjimo
kuoliukus ir perstačiau arčiau kelio. Susiaurinau busimą parkavimą. Kad bent kažkiek mažiau
krūmų ir žolės naikintų.
Svarbu nepersistengti, atsižvelgti į kitas žymes, kad statybininkai neįtartų.
Iš namo greta išbėgo dar vienas, retas samoningas žmogus, smarkiai susijaudinęs. Paskui jį -
moteris. Pavadino mane inžinieriumi. Nors buvo nedarbo šeštadienis. Klausė kodėl statau
parkavimą. Rodė popierėlį. Ant jo valdininkai pažadėjo nestatyti šiame ruože nieko,
atšaukė parkavimą ben tiek.
Aš nuraminau juos, kad esu savas, gelbėtojas, sabotuotojas. Pagiriau juos. Vyras
nuramino moterį.
Atsirado tik šie 2 parko gelbėtojai. - Gretimo namo gyventojai, Vilniaus Žvėryne.
Jie davė skundą Savivaldybei.
Įvyko neįtikėtina: valdininkai malonėjo nusileisti, atsisakė daryti nedidelį parkavimo ruožą
priešais tą namą. Bet iš abiejų galų to ruožo žolę ir krūmus sunaikino, parkavimą padarė.
Jeigu greta nebūtų gyventojų, tada nebūtų kas saugo. Ir gamtą sunaikintų visą.
Man - liūdna. Sugaišau laiką. O pasirodo gelbėti tą ruožą nebereikėjo. Kažkas jį jau išgelbėjo geriau.
Pačiame parke geldos vis leidžiamos, gausinamos. Jų ten statyti negalima kažkodėl tik
naktį.
2009 metais pagavau policininkus už rankos. Jie, užuot nepraleidę geldos po
draudžiančiu ženklu, dar patys parodė jam kaip gilin į parką nuvažiuoti link stadiono.
Kai prikibau, jie atsisakė lėkti ieškoti tos geldos ir ją bausti. Dar
paspaudžiau. Tada atsakė, kad neturi baudos blankų.
Po savaitės ženklą pakeitė
į leidžiantį.
Po kelių mėnesių šalia parko žada statyti ir tariamą verslo kvartalą. Mūsų balkone
apsigyvens 1500 liurbių.
Plačiau apie parkų naikinimą:
http://andrius.saugokmedi.lt/oficioz#parkocidas
Vilniečiai iš ten gali skundus e-vicemerui rašyti, raginimus. Labai tinka ypač
dienos po gelda proga.
Kitų vietovių "nenaudingi" gyventojai gali mokintis
kaip verkšlenti savo vadovams be atsako.
2018 metais valdininkai pradėjo kėslus geldastams statyti tiltą į Vingio parką iš priešingo šono, Lazdynų.
Jei manai, kad gatvė priklauso ekologiškiems eismo dalyviams...
Atvažiuok dviračiu ir prisijunk prie bendraminčių!
Užtvindykime gatves dviračiais! Parodykime, kad mums rūpi saugoti gamtą!Dalyvauti kviečiame ir riedutininkus, velomobilininkus, mėgstančius vaikščioti pėsčiomis ar bėgioti... - visus, kam judėjimas ekologiškomis transporto priemonėmis tampa gyvenimo budu.
Prie šio parado organizavimo kažkaip prisidėjo Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje:
http://www.europa.eu/lietuva
http://ec.europa.eu/lietuva/news_hp/news/31072009_zaliosios_europieciu_atostogos_lt.htm
http://ec.europa.eu/lietuva/news_hp/news/07082009_kritine_mase_lt.htm
Bent jų stiliumi plakatas padarytas (čia plakato neskelbiu, nes nėra jame nieko ypatingo).
Andriukas ragina dalyvius ir kitus žmones eiti ant tos atstovybės ir reikalauti, kad Europos Sąjunga
nebeduotų Lietuvai pinigų kol ši juos pravalgo, pavagia, sudeda automobiliams, statyboms ir žemės grobstymui po tom statybomis.
Viskas pagal mano įstatymą: http://andrius.saugokmedi.lt/istatymas/#1.2.
Tolesnės pastabos apie šį veiksmą yra čia:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1210.htm - 2009 metai
Po veiksmo aš susirašiau su apie jį pranešusia žmogumi. Paprašiau ataskaitos apie tai ar teikė tai
Komisijai kas nors savo ar mano pasiūlymus, raginimus.
Ji nesuprato klausimo. Vietoj pasiūlymų pažadėjo nuotraukų iš renginio.
Aš paaiškinau, kad dviratininkų nuotraukų mes jau turime apsčiai. Neturime veiksmo.
Ji pakartotinai nurodė Europos Komisijos Atstovybės puslapyje tos įstaigos tikslus...
Lygtai tie tikslai atstotų patį veiksmą. Žemiau pateikiu paskutinį laišką jai.
Atsakyti iš esmės ji vengė. Ji išvis nebeatsakė.
Rasita:
[...] suprantu pyktį ant "valdiškų" institucijų,
nes ne kartą teko su susidurti... Bet tai ne apie EK.
Aš nepykstu. Neapsigaukite. Aš ieškau jų veiksmuose prasmės. Nerandu.
Bet aš klausiau ne apie pyktį, o būtent apie tai kas ir ką konkretaus tame važiavime nuveikė.
Ar bent vienas dviratastas įteikė tai ko prašiau, ar savo pačių minčių anai EK atstovybei?
Ar tai vėl virto eiliniu tylos paradu?
"Valdiškų" organizacijų paskirtys skirtingos, ne visi vienodai gali įtakoti
vienus ar kitus sprendimus...
Dar nemačiau, kaip EK įtakojo išvis ką nors.
Matau vakarinį aplinkkelį Vilniuje.
Viso iš Europos Vilniaus kelių plėtrai bus suklota 1 mlrd. litų.
Dar 1 mlrd. bus iššvaistyta visuomeninio transporto priedangoje tai pačiai kelių plėtrai,
bei 3-ims varganoms tramvajų linijoms - kitaip sakant statybininkams, kurie ir be to viską aplinkui subjaurojo.
Iš esmės viskas iššvaistyta.
Jei Europos Komisijai švaistymas neįdomus, tuomet mes skirtingai suprantame kam yra skirta valdžia.
Kokia yra EK veikla galite paskaityti cia:
http://ec.europa.eu/lietuva/news_hp/apie_ek_atstovybe/veikla_lt.htm
Beje, ten dirba nerealus kūrybiškas smagus jaunimas
Mačiau juos. Pastato palapinę ir apie ją, bei joje tupinėja. Kai pradedu kažką aiškintis iš esmės, paaiškėja, kad jie nieko nežino ir jiems nerūpi mokintis.
Smagu "pasitusinti". Bet man to nepakanka.
Atkreipiu jūsų dėmesį į skelbiamą EK atstovybės tikslą: teikti gyventojų nuomonę Europos Parlamentui.
Jokios mano nuomonės jie parlamentui nepateikė.
Jie verčiau teikia kažkokią neaiškią nuomonę liaudžiai.
Kitaip sakant:
Jie pašaukti nešti tautos balsą valdžiai.
Bet jie neša valdžios balsą tautai.
tai jei kokių idėjų kiltų, galima kažką ateityje gal ir kartu nuveikti...
Tai visada prašome:
Atimkite iš Vilniaus 2 mlrd. Europinių pinigų. Tada patikėsiu, kad kažką galite.
O ant oro balionų pozuoti nedidelis menas.
(Tiems, kas nematė, paaiškinu, kad minėtame EK atstovybės tikslų puslapyje, jie rodo pagrindinį tikslą - būtent tokį pozavimą.)
Daugiau siūlymų yra čia:
http://andrius.saugokmedi.lt/istatymas
http://andrius.saugokmedi.lt/kadaryti
http://andrius.saugokmedi.lt/oficioz
Tegul tik ima. O kai pradės, prikrausime ir daugiau.
Pastaroje nuorodoje yra ataskaita apie minėtus 2 milijardus Vilniaus Savivaldybėje.
Antroje nuorodoje yra ir siūlymai Vilniaus Bendram planui, kurie nuslėpti. O tai reiškia,
kad visas planas neteisėtas. Europos Sąjunga neturėtų dalinti pinigus neteisėtoms statyboms.
Aš nesenai parašiau vienam Europos Parlamentarui:
michael.cramer@europarl.europa.eu
Jis iš Vokietijos.
Paraginau nedraugauti su sukčiais iš Lietuvos Dviratininkų Bendrijos. Nebeskirti jiems
Europos pinigų.
Jų draugystė randasi čia:
http://www.bicycle.lt/en/main/news/archive
Anas laišką persiuntė kaltininkams - vokiečiui Frank Würft, kuris LDB
užgrobė. Anas mane vėl tuščia demagogija sugaišino. Aš viską išsamiai tam parlamentarui paaiškinau,
atsakiau į tą demagogiją. Ir paklausiau jo oficialaus atsako.
Jis neatsakė. Nes neturi ką. Jo draugystės su LDB tikslas yra būtent pinigų gavyba.
Europos Komisijos atstovybė nesirūpins priversti aną parlamentarą atsakyti iš esmės.
Ji nesirūpins ir pati atimti pinigus iš sukčių.
Toks tokį gelbsti...
Man vienas vokietys pranešė, kad nesenai daugiau negu pusė Vokietijos valdininkų paaiškėjo,
kad turi slaptas sąskaitas Šveicarijos bankuose. Tokių duomenų nepaaiškėjo tik apie aukščiausius
tarnautojus, kurie spėjo laiku ir pakankamai už užgniaužimą sumokėti.
Nepamirškime ir buvusio Vokietijos Kanclerio Šrioderio, kuris išėjo iš tarnybos ir nuėjo tarnauti
Rusijos Dujoms, kurias pats valdžioje ginė.
Štai kad ir vos vienas pavyzdys, kaip Europos pinigai buvo užkasti net ne į statybų žemę, o į popierių:
http://andrius.saugokmedi.lt/oficioz#turtrasos
Šituos tiesiog bausti už švaistymą reikia.
Aš kad ir kuolą Europos tarnautojams tašyčiau ant galvos, jie nepakrutės...
Pabandykite jiems šių minčių įpiršti pati. Pamatysite kaip iš draugiškų, mielų, jaunų veidelių
jie taps jūsų priešais. Jei netaps, tai bus jūsų ir mūsų laimėjimas.
Taigi bandykite...
Paskui viešai pasidalinsime Susirašinėjime ir šia patirtimi. O štai dalintis aikčiojimais
kokie jie tenai visi jauni prasmės nėra... Aš mačiau ir jaunų vėplų ir senų...
Jaunimas vemia popieriumi tiek gausiai kiek ir seniai.
Senis neturi amžiaus. Ir jaunas ir pagyvenęs - vienodi seniai. Senis neturi smegenų.
Kas jų turi, nėra senis. Ir jo amžius tada vėlgi nenusakomas.
Prieš talką - būtinai iki rugsėjo 21 dienos imtinai, kiekvienas dalyvis kviečiamas protestuoti raštu prieš miesto niokojimo planą. Seniau protestą Vilniaus Savivalybė priiminėjo ir ignoravo pirmo aukšto parodų salėje. Ten kur stovėjo miesto darkymo maketas. Ten buvo pasiūlymų knyga ir pasiūlymų dežė. Abi turėjote pripildyti štai tokiu turiniu, kaip parašiau kitame puslapyje. Dabar parodų salė pertvarkyta. Planas paslėptas. Kur dabar nešti protestą sugalvokite patys - korupciniam Merui, ar pavieniems valdininkams...
Kviečiame visus miestiečius 2008 metų rugsėjo 22 diena pasiimti į rankas, tarp kojų, ant galvų, ant kupros, vežimėliuose, ir kitkame... bele ką, kas jiems rupi, ar smagu (vaikus, dviračius, riedučius, šachmatus, žaisliukus, šunelius, paukščiukus...).
Tegul visi išeina ir vaikšto visomis Vilniaus gatvėmis. Tegul vaikšto gatvių viduriu, ir paralyžiuoja visą eismą.
Renkames 22 diena, kad būtų darbo diena, ir kuo daugiau žmonių mieste, bei sutrikdytų automobilių.
Tikslas - ne vien trikdyti, bet ir žmonėtis. Dalyvaukite kaip jums patinka.
Kad paralyžius būtų efektyvesnis, gatves reiktų blokuoti ir veiksmo "draugu" transportu (automobiliais, furgonais, sunkvežimiais, ir kitu).
Nes policija vargu ar dalyvius saugos.
Tegul dalyvių draugai stato savo geldas kelyje.
Kad silpnavaliai vairuotuojai nepradėtų važinėtis minioje.
Sustojo "draugo" automobilis, ir trukdo kitiems brautis.
Net jeigu "draugai" neras minios prie kurios sustoti,
tegul kuo tankiau suvažiuoja į laisvus gatvių lopinėlius ir palieka tenai.
Svarbu sustabdyti eismą. Jei minios nėra, eismo stabdymui reikės ne vieno "draugo" automobilio, o kelių.
Kad užnugaryje susikaupę automobiliai nematytų "kamščio" priežasties, kurios aišku nėra.
Veiksmą galite kombinuoti su, arba mėgdžioti iš perėjos perėmimo.
Neabejoju, kad susivokusių Vilniečių tiek nebus, kad paralyžiuotų visą miestą.
Tada tegul vaikšto centre, ir kuo tankiau. Pradėkite nuo Savivalybės aikštės,
kur veidmainiai valdininkai surengs jums koncertėlį už automoblius.
Tegul minia plinta po visas aplinkines gatves tol kol žmogus vienas nuo kito neatitolsta
labiau nei pora metrų.
Vaikščiojimas turi būti be tikslo, ir be paliovos tiek kiek lenda.
Tuo pačiu piliečiai pasijūs artimesni.
Talkos" dalyviai gali įsitaisyti tarp perimtų perėjų (skaityk skelbimą žemiau).
Ten paišykite gatvėje "velnius", STOP ženklus, "plytas", kiaules, šukius...
Žaiskite badmintoną, golfą, kriketą, kortas, kauliukais, šokite šokius...
Šukiai:
Milijardui - ne.
Gražink pinigus švietimui.
Galva be švietimo pilna betono.
Gražink pinigus policininkams.
Gražink pinigus gaisrininkams.
Gražink pinigus mokytojams.
Gražink pinigus gydytojams.
Automobilazmas nepraeis.
Automobilis - asmeninis teroro įrankis.
Automobilių komunizmui ir statyboms - ne
Švarus miestas - švarus plaučiai.
Švarus miestas - švari galva.
Gražinkime miestą miestiečiams.
Gražink man žalią veją.
Gražink mano kiemą.
Gražink man šaligatvį.
Gražink mano benzino dalį atgal į žemę.
Grąžinkime miestą.
Ratus šalin nuo Belmonto!
No auto pasaran.
Statybanas - nusikaltimas žmogiškumui.
Statybanas = Tarybanas
Savivalybei - ne. (Savavaliaujanti Savivaldybė - Savivalybė.)
Tarybano valdžiai - ne. (Buvusi ir esama Tarybų valdžią - Talibanas; Europos Sąjungos siurbiami pinigai - ESSSR)
Betono galvos - ne mūsų ateitis. (žmogus užaugės betono plėtroje tampa betoninis)
Žemė nedaloma. (prieš dviračių takus)
Rezervatams - ne. (prieš dviračių takus)
Autoparteidui - ne.
Chamizmui - ne!
Nemušk manes! - 2008 metų pavasaris
Šitoks masinis renginys vienintelis, kuris tikrai sudrebins, ir paliks įspudį. Kitokių nesugalvosi...
Nebent darysi ekstremumą - kaipo pagal Britanijos pavyzdį - su sabotažais ir areštais. - 2006 metų gegužė
Nežinau kiek žmonių norės praleisti porą savaičių kalėjime, jeigu valdžia, skelbiantį "sveiką miestą", ims persekioti protestuotuojus.
Taigi lieka tokia visuotina "talka". Bet reikia sukviesti tikrai ne 200 žmonių. Reikia tūkstančio. O gal net kelių. Ir geriau, jei tai vyktų iš pačių žmonių. Be valdiškos organizacijos.
Pabandom?
Platinkite žinią, ir pažiūrėkime kas bus. Siųskite man ir pasiūlymus, bei papildymus.
Prie šios minios organizavimo prisidėti nenoriu. Noriu, kad tauta organizuotusi pati. Nes nėra ką organizuoti. Atvažiavo, pastatė geldą skersai, ir eina vaikščioti. O vienas "draugas" sėdi geldoje, ir vaidina, kad negali pravažiuoti pro minią. Jei neranda tokios vietos ar minios, tegul varinėja geldą tol, kol suras pakankamą minią prie kurios galėtų sustoti ir vaidinti "miegantį policininką". Jei neranda minios išvis, tegul stovynioja prie kiekvienos perėjos pats, tegul važiuoja kuo lėčiau, ir stabdo eismą. Skaitykite pastabas perėjos veiksme žemiau.
Pirmiau perimsime Savivalybės aikštės perėjas. Nes ten jau savaime bus sudaryta minia Savivalybės renginyje.
Jei tautos bus per daug, dalis nubėgs ristele į Trakų gatvę, arba prie Katedros. Ją blokuoti labai lengva, nes ji siaura, gatvė siaura, ir jau naturaliai dalinai užblokuota priparkuotais automobilais.
Perimkite ir kitas patikusias perėjas. Svarbu, kad jos būtų nevaldomos (nereguliuojamos - be šviesoforų).
Tada jūs nepažeidžiate jokių taisyklių. Jei staiga atsirastų eismo reguliatorius policininkas,
eikite ieškoti perėjos kuri jo neturės. Neradę, sabotuokite ano policininko darbą,
kuo labiau užsilaikydami perėjoje net ir po jo signalo.
Tam, kad maniakai automobiliuose nesibrautų pro žmones, abiejose perėjos pusėse turi
stovėti dalyvių "draugų" automobiliai. Blokuojančių automobilių turi būti tiek kiek yra laisvos vietos.
- Ne vienoje eismo pusėje, bet ir priešingoje. Kitaip silpnavalis vairuotuojas brausis į minią per priešingą juostą.
Pavyzdžiui, prie pat "Vaikų Pasaulio" sunku bus užblokuoti "draugų" automobiliais visą erdvę, nes erdvės daug.
Reikės daug automobilių. Kita vertus ten stulpeliai trukdo brautis su automobiliu per šaligatvį.
Bendrai kalbant, jei juostų 2, tai automobilių turi būti 4, arba 6, po lygiai iš kiekvienos perėjos pusės,
kad būtų užkirsta automobiliui visa prieiga, tame tarpe ir brovimasis tarp automobilių, arba šaligatviu.
Dėl idomumo galima vaikščioti žiedu - nuo vienos perėjos iki kitos. Jei bus nedaug tautos, tada retkarčiais viena perėja atsivers, ir eismas laikinai palengvės, kad nebūtų visiškas kamštis. Palengvės tol, kol minia ir "draugų" automobiliai nueis iki kitos perėjos. Trakų gatvėjė vienpusis eismas. Tad rotacijai reikia daugiau "draugų" automobilių. Kol vienas apsuka žiedą, kitas privažiuoja prie kitos perėjos ir sustoja net jei minia nespėjo ateiti.
Šitas protesto būdas išrastas užsienyje (berods Vakarų Europoje) maždaug prieš 10 metų. Blokuojama buvo tik viena perėja. O jus improvizuosite.
Aukščiau minėtos "talkos" dalyviai gali įsitaisyti tarp perimtų perėjų ir paišyti gatvėje "velnius", STOP ženklus, "plytas", kiaules, šukius... Žaisti badmintoną, golfą, kriketą, kortas, kauliukais, šokti šokius, ir kitą...
Išankstinių susitarimų šitam nereikia. Jei dalyvis pėstysis, jis arba ji ateis, ir pati pradės savarankiškai kirsti perėjas kaip panorėjes, ir nelaukdama nieko. Jei dalyvis su automobiliu, jis arba ji atvažiuos, ir net neradusi minios perėjoje sustoja, ir stovi tiek kiek lenda. Kitur - važiuoja kuo lėčiau. Kaip ir talkos veiksme, svarbu sustabdyti eismą. Nesvarbu kaip. Todėl kuo daugiau obstrukcinių dalyvių automobiliu gatvėse, tuo geriau.
Senas skelbimas
2005 m. rugsėjo 22 d., ankstus rytas, parkavimas po Europos aikšte, Vilnius.
Buvo kartojama 2006, bei 2007 metais. Lapelio tekstą perrašysiu iš "pareiškimo" Zuokai, į raginimą sabotuoti automobilazmo plėtrą.
Dalyvius prašau pranešti man išanksto.
Noriu iš darbo dienos ryto pradžios, arba per pietų pertrauką (geriau iš ryto, kol automobiliai nesuvažiavo), užtvindyti dviratininkais Vilniaus savivaldybės parkavimą, ir taip neleisti jiems prisiparkuoti. Mūsų pasiteisinimas: "atvažiavome su reikalais, ir parkuojame dviračius". Jei vietos daugiau nei dalyvių, teks juokingai parkuoti po 1 vienai automobilinei vietai. Niekas nuo dviračių aišku nesitrauks, nors ir neva turėsim reikalų savivaldybėje. Nes akivaizdu, kad dviratį palikti tenai nesaugu niekur. Kvieteme ir tiliviziją, ir politikus. Konkrečiai problemai svarstyti - savivaldybės veidmaniškumą bei persodinimą ant dviračių.
Norėčiau pakviesti vieną seimūną, bei vieną atsakingą Savivaldybės atstovą.
Man rūpi pagauti savivaldybės valdininkus būtent parvažiuojančius...
pamatys, kad dviračiai stovi jų vietoje, ir nežinos ką daryti.
Tegul šitie 2 veikėjai viešai per televizorių tautai pažada
kada jie privers visus darbuotojus važiuoti į darbą su dviračiais,
arba tegul įvardija tam kliudančius tautos priešus.
Tiktai vienas konkretus klausimas. Nesusije postringavimai
bei savireklama per televizoriu nebus priimami.
22 dienos ryte dviratininkai užims automobilių stovėjimo vietas.
Jei dviratininkų susirinks nepakankamai (ankstyvas rytas, visi turi darbus),
tai bent jau viešas pokalbis įvyks. Jei politikai neateis, tai televizorius
bent parodys kuom jie į darbą atvažiuoja "dienos be automobilio" metu.
Jei televizorius neateis, tai bent paagituosime.
Jei kas turite kokių lazdų su atšvaitais, arba be jų, pasiimkite. Pasimuliuosime eismo reguliavimą.
Bet kuriuo atveju kažkas įvyks.
Beje, šiom dienom apžiūrėjau tą parkavimą. Iš visų transportų, tiktai 1 dviratis. Ir tas prirakintas "snargliu".
Greitai ir jo neliks. Tuo dviračiu važinėja menkas aptarnaujantis darbuotojas. Ne valdininkas.
Yra trukumas: iš ryto nedaug žmonių galės dalyvauti, ir veiksmas uždaroje aikštelių erdvėje.
Tad noriu iš anksto žinoti dalyvių skaičių.
Savanorius prašau registruotis šiuo adresu:
dviratukas@andriukas.saugokmedi.lt
Trumpa 2005 metų ataskaita
Dalyvavo 3 žmonės. Televizija susidomėjimo neparodė. Politikai bei savivaldybė taip pat. Aš net nežinau kas buvo kviestas, nes tai prašiau padaryti Franko.
Jeigu mums pavyktų užblokuoti Savivalybę, tai iš karto smarvė ir pasklistų, net ir be nežiniasklaidos.
Na o kol smarvės nėra, išdalinome lapelius, ir išsilakstėme.
Darbo laikas Savivaldybeje skirtingas. Vieni pradeda 07:30, kiti 08:30. Daugiau nesužinojau.
Taigi rinkomes 07:15 prie įvažiavimo į požeminius garažus šalia Savivaldybės, iš Šnypiskių pusės.
Buvome tenai apie valandą.
Ataskaitą apie Savivalybės tariamą "blokadą" skaityk čia:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/0186.htm - 2005 metų rugsėjis
Tarp kitų, čia paminėtas automobilazmo garbinimo valdininkas, kurį laiške nuorodoje žemiau atpažinau kaip Vilniaus mero pavaduotuoją Paviržį.
Bendrai aptarimą skaityk čia:
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis - 2005 metų rugsėjis
Ataskaitos papildymas yra čia (širdies dienos proga, tame tarpe Vilniaus mero pavaduotuojo Paviržiaus atpažinimas, veidmainystės atskleidimas):
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/0223.htm - 2005 metų rugsėjis
2006 metų tragikomedijos ataskaita
http://susirašom.saugokmedi.lt/dviratis/1112.htm - 2007 metų spalisTen pasakiau viską. Belieka pridurti, kad gatvių blokavimas ta diena įvyko.
Deja jį sukėlė ne apsileidę "dviratastai", bet samoningi "automobilastai".
Jie tiesiog tvarkingai susidurė, ir stovėjo visą vakarą. Kilo puikus milžiniškas kamštis per visą miesto centrą.
Niekas jų nepeikė... Visi mylinčiu žvilgsniu apvažiuodavo.
Įdomu, kad panašus kamštis kylo ir kitose, nesusijusiose gatvėse. Šito mokslas dar nepaaiškino.
Ir vėlgi kaltininkai liko nenubausti, neapšaukti, nesugėdinti.
Jei dviratastai pabandytų tą patį padaryti patys, nepavyktų...
Kažin, kodėl?..
Ten pasakoju, kad Savivaldybė ragino pirkti naujus automobilius, dienos be automobilio proga.
Taip kvailai kalbėjo veidmainis Edmundas Jakubauskas - Savivaldybės Sveikatos ir aplinkos
komiteto pirmininkas, kolegijos bei Tarybos narys.
Jis kalbėjo, kad jo dukra gali važiuoti dviračiu. O jis - negali. Reiškia - nevyriškai silpnas.
Neveltui jis yra Lietuvos neįgaliųjų sąjungos viceprezidentas. Manau jis tai neteisėtai neįrašė
į savo 2011 metų Savivaldybių rinkimų dalyvio duomenis. Nuslėpė. Arba jau nebebuvo neįgalus, ar viceprizedentas. Gal seniau tik vaidino neįgalų, kad viceprezidento algą gauti. Arba, kad dviračiu nevažiuoti.
Jis į rinkimų dalyvio duomenis įrašė, kad yra net 4 kitų viosuomeninių organizacijų vadovas.
Visai kaip sukčiai iš LDB jis turi daug "rankovių".
Nacionalinė regionų plėtros organizacijų asociacija - direktorius. (Nujaučiu aš kokia ta "plėtra" - statybos ir vagystės iš valdžios.)
Vilniaus bendruomenių asociacija - pirmininkas
Lietuvos vietos bendruomenių sąjunga - pirmininko pavaduotojas
Naujosios Vilnios bendruomenės centras - valdybos pirmininkas
Po kelių metų Edmundas Jakubauskas nebebuvo Tarybos nariu, bet vis prie valdžios šliejosi. Vaidino
Vilniaus bendruomenių asociacijos pirmininką.
Kaip rašau bedrijų susirašinėjimo apibūdinime:
http://susirašom.saugokmedi.lt/bendrijos
visuomenę vaidina patys valdininkai. Per ją vaizduoja pritarimą sau. Daug organizacijų užgrobė.
Ir tikrai, 2012.02.06 jis tos asociacijos vardu išplatino pritarimą Zuokiškai Vilniaus Savivaldybei,
kai ana ketino naikinti seniūnijas. Rašė, neva Artūras Zuokas tikrai vykdo vyriausybės atstovo reikalavimus.
Rašė, neva Zuokas davė seniūnijoms net atskiras banko sąskaitas. Nors prieš
mėnesį įsakė seniūnijas naikinti.
Nutylėjo, kad vyriausybės atstovas reikalavo kitko: ne naikinti, ar sąskaitą duoti, bet atsiklausti gyventojų.
Rašė, neva nori seniūnijų pertvarkos. Bet nerašė kokios.
Išpeikė Lazdynų bendruomenę už tariamą gyventojų klaidinimą ir pigų politikavimą,
organizuojant nesibaigiančius mitingus ir piketus
. Nerašė kas būtent yra klaidinimas.
Taip aiškiai tau aiškinu aš. O jis rašė miglotai, kvailai. Nieko nesuprasi:
ką daro Zuokas, ar jis pritaria jam, ką įsakė nusikaltėlis vyriausybės atstovas, ko Edmundas nori.
Jis rašė, neva prieštarauja seniūnijas naikinti. Tikrovėje gal slapta skatino jas naikinti.
Svarbu tik sau pinigų, ar kėdę gauti.
- Niekinis pareiškimas.
2012 metais Edmundas Jakubauskas išrūpino sau įstatymą, pagal kurį bendruomenės galės gauti pinigus švaistyti. O kam daugiau pinigų gali prireikti?.. Kovai su valdžia neleis jų eikvoti. Leis tiktai statyboms ir gamtos niokojimui, arba paprasčiausiai vogti. Kitokios veiklos valdžia nesuvokia. Vyriausybė dykai dalina savivaldybėms pinigus, kad anos neva išdalintų bendruomenėms - toms, kurios paklusnios ir patogios, užgrobtos arba sukurtos pačių valdininkų.
Seniau švaistė tik vyriausybė ir savivaldybė. Dabar ir bendruomenės prisidės. Pačios sau dalins pinigus. Jų niekas neišrinko. Liaudis jų neprižiūri. Ji neišgali prižiūrėti net vienos Savivaldybės. Ką jau kalbėti apie gausybę visuomeninių organizacijų... Dauguma pačios savę paskyrė. Daug jų sukūrė patys valdininkai. Pasivadink bendruomene ir čiupk pinigus.
Vėliau jis vaidindavo, neva viešina dalį pirkimų už tuos pinigus. Bet viešumo gavėjus prašydavo labai neplatinti
(slėpti).
Žalioji Janina Gadliauskienė
pasakoja, kad tuos pinigus išsidalina valdininkai ir tariami renginių, ar statybų rangovai:
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/janina-gadliauskiene.-nukniauke-bendruomeniu-lesas
- Kas yra Tiesos.lt ir jų puslapis. Būk atsargi ten.
2007 metų ataskaita
Iš 500000 gyventojų dalyvavo net 1 žmogus. Kaip įprasta, pasirodė sargas. Jis iš anksto žinojo
aipe veiksmą, nes valdžia slapta seka dviratastų skelbimus.
Jis tuoj pačiupo lapelį nuo vieno iš automobilių. Įdėmiai skaitė. Nesupratau tik, ar suvokė, ar ne.
Atėmiau lapelį iš jo. Padėjau atgal ant kapoto, nes lapeliai vardiniai.
Kiekvienas turi automobilio numerį vietoj žmogaus vardo. Jei lapelio savininkas numes jį,
bus atpažintas už šiukšlinimą.
Apsauginiui daviau naują, nenaudotą lapelį, nes jis į parkavima manes patikrinti atėjo pėsčiom,
o ne automobiliu. Abu pasidžiaugėme.
Vienas valdininkas gavo lapelį į rankas. Prisipažino esas teisininkas. Todėl žino, kad jie nieko negali įtakoti.
- Kaip taryba sprendžia, - rodo jis pirštu į dangu, - taip ir vyksta. O ją renka liaudis.
- Bet juk žinote, kad liaudis apsišikusi...
- Kaip išrinktieji sprendžia...
- Bet žinote, kad tauta apsišikusi, ir renka bele ką. Jai niekas nerupi.
- Aš žinau... esu teisininkas... žinau, kad negalime...
- Galite, nes tai jūs pakišat tarybai sprendimus. Jie tik balsuoja.
Gavėjas pasišalina. Pavymui sakau:
- Nuo rytdienos dviračiu važinėkite.
- Gerai. Būtinai važinėsiu, - džiaugsmingai įprastai sumelavo jis pažadą.
Kitos gavėjos paklausiau:
- Kiek jums kilometrų?
- 15, - pasiskundė jinai.
- Maždaug... ramiai važiuojant... pusvalandis. - sakau.
Tik po akimirkos suvokiu, kad meluoju. Pelų maišas 30km/val nevažinėja.
Kita vertus, Lietuvis dažnai siaubingą atstumą padvigubina. Tikėtina, kad jai tėra kokie 5-10km.
Ypač, jei dviračiu važiuodama, suras trumpesniu takelių.
- Na, tai sveikatos reikia turėti - priekaištauja jinai man.
- Argi sveikata blogai?
Jau tokios vilionės jį neatsisakys... Bet be reikalo džiaugiuosi.
- Ją turėti reikia, - patikslina savo beviltišką padetį moteriškė, linguodama galva.
- Bet jūs bent pabandykite...
- Aš važinėju dažnai, aplinkui. - atsako jinai, beužtrenkianti ją vidun supakuojančias dureles.
Ant garažo stogo randasi Europos aikštė, banalus fontanas. Prie įėjimo į Savivalybę stovi didelė gelda.
Apraizgyta geltona-oranžinę plastikine juosta. Matyt ant juostos yra užrašas "STOP".
Bet kai ji visa susilanksčiusi tai ir nesimato. Labiau atrodo kaip užrišta dovana.
Ypač, kad Lietuviui įprasta dabar ant šaligatvio parkuotis. Tai suprask: automobiliu vartojimo reklama.
Privažiuoju arčiau. Matau ant kapoto užklijuotas valdiškas dienos be Automobilio plakatas.
Ant jo užrašyta: "Palik miestą žmogui!"
Yra ir žmogaus fotografija... važiuoja jis grabu, kuris neva vadinasi velo taksi.
Kitur šiame puslapyje minėjau Franką. Frankas nuolat reklamuoja velo taksi.
Dažniausiai be reikalo - po naujienų platinimo priedanga.
Dabar Savivalybė reklamuoja, kaip, neva, žmogišką transportą.
Jie reklamuos viską... Išskyrus dviratį, bei automobilazmo mažinimą.
Plakatas pilnas motociklų, automobilių gamintojų, statybininkų su
jų pakalikais (kaipo laikraštis 15 minučių - Rubikonraštis, televizorius "5 kanalas" - Rubikonvizija),
bei kitų teršėjų reklama.
Beje, pirmasis dviračių takas, kurį Frankas su valdininkais ėmesi daryti, yra butent į "Rubikoną". Giedraičių gatve, iki "Siemens Arena", bei "Vandens parko",
kuriuos statė "Rubikonas" ant korupcinės žemės, sunaikinęs gamtos Vilniaus Ozo gabaliuką.
Apie Ozą ir jo naikinima rašiau čia: http://andrius.saugokmedi.lt/iskylos/kur.htm.
Iš 3-jų Ozo gabalų, liko 1. Ir jį naikins pagal Vilniaus bendrąjį planą.
Prieš rugsėjo 22d. Frankas išplatino pranešimą, neva atisiriboja nuo valdininkų.
Užuot vykdęs jų įsakymus, neva Frankas pritaria Audriui (irgi minėjau), kuris užsako žuvusiems
dviratininkams mišias. Manau Frankas tik pritaria. Net ir to nuveikti pats nesirengė,
nes niekas nesumokėjo.
Kažin kas pasikeitė? Frankui valdininkas nebe mielas. Gal valdininkai nebeleidžia jo į komisiją?
(Minėta aukščiau.) Gal nebežada uždarbio?
Šalia stovi nusmurgęs neaiškios kilmės žmogus, ir domisi. Pamaniau, kad jis kažką pavogti nori.
Rodau pirštu į plakatą: "Koks kvailys tokiu važiuos?!" [velo taksi]
Žmogysta tik išspaudžia kažkokį garsą tarp juoko, pritarimo, ir nesuvokimo.
Matyt jam rodymas pirštu į daiktus yra labai pažystamas gestas. Tad ir apsidžiaugė. Prieina antra žmogysta.
Abu pasišalina. Supratau, kad jie nieko nepavogė, bent kol kas.
Niekas kitas, iš neva padoriai atrodančių žmonių plakatais nesidomėjo. Nebent pačiu automobiliu...
Bet jie tokių po langais nuolat mato - ne naujiena.
Apkamšiau automobilį savo lapeliais. Išėjo apsauginė. Pažiūrėjo į lapelius.
Bet pažindintis su manim jį pasidrovėjo. Atsiuntė tą patį "draugą", kurį sutikau po žeme.
Anas sako:
- Nekabinėkit jų tiek daug.
- Tegul, žmonės gal pasiims.
- Neims. Verčiau užneškit į Savivaldybės reigstraturą, įduokit.
- Niekas tenai neis atsiimti lapelių. Bet jūs teisus. Žmogui niekas nerūpi. Neims. Neskaitys.
Palieku kiek yra. Išsiskirstome... Po kelių minučių vėl pravažiuoju.
Atsigrežiu į tuos, kurie jau kažką pavogė. Jie, išsičiustę, juodais švarkeliais,
ramiai atriša automobilį. Ir krauna viską į jo bagažinę. Tiek mano lapeliai tenai ir pastovėjo...
Liaudis toliau sau slinko į parduotuvę. Nebent sieloje neramu jai buvo, kad anie turi šitą automobilį, o liaudis - ne.
Vienas liurbis man netgi šitaip ir sušuko, kol lapelius kamšiau. Ką jis parduotuvėje veikti rengėsi be pinigų nesupratau.
Kitiems pavydu buvo, kad tas automobilis taip arti prisiparkavo.
Ta diena Vilniaus gatvėse ištiesu buvo nedaug automobilių. Mat oras niurus. Puikuotis nėra prieš ką.
Lapelių tekstas.
Šiuo metų jis pritaikytas Savivalybės valdininkui.
Keiskite jį pagal poreikius, ir naudokite jį prašau savo pačių renginiams bei raginimams.
2007 metų lapelis:
Pirma A6 formato lapelio pusė. Tinka bet koks teigiamas dviračio paveikslėlis. Ypač jei primena automobilį. Žemiau panaudotas gultas dviratis "Trek R200" | ||||||||||||||||||
Laiškanešys: Andriukas dviratukas
Gavėjo vardo, tuo pačiu ir gyvenamos vietos numeris: (čia rašomas "geldos" numeris) Dėkoju už pagalbą pagavus kyšininką Darių Šalugą. Deja, juo jūsų aplaidumas bei korupcija nesibaigia. Pranešu, kad 2006 m. rugsėjo 21 d. Andriukas įteikė Savivalybei siūlymą naikinti Bendrąjį Planą: Pranešu, kad jau atidarytas pažangiausias miesto transportas.
Jo "linijos" yra miesto gatvių sąrašas - visų iš eilės. | ||||||||||||||||||
Antra A6 lapelio pusė. Paveikslėlis tinka juodai baltam spausdintuvui, bei rašymui juodom raidėm ant viršaus (šukiui apie automobilį tanką ir dievą). Paveikslėlis perdirbtas iš nežinomo autoriaus kūrinio. | ||||||||||||||||||
Mano automobiliukas yra sunkumų vežimas,
tankas, tvirtovė, namai, lova, televizorius, įvaizdis, krėslas, krosnis... Gyvenu jame!..
Dievinu jį!.. Nugriaukite miestą nepravažiuoju!
Bil tik man ramiau, nelipsiu į troleibusą... O dviračio nekenčiu, nes pedalus reikia minti. Suprakaituočiau... Niekada nebandžiau, ir nebandysiu. Rugsėjo 22 d. Automobiliai Lietuvoje žudo kasdien po dviratininką, per šventes - po du. Rugsėjo 22 d. gali tapti Kandidatams į homo-sapiens rengiami važinėjimo dviračiu kursai. Jau atidarytas pažangiausias miesto transportas.
http://andrius.saugokmedi.lt/lietuva#auto manija |
2005 metų lapelis:
Pirma A6 formato lapelio pusė. Tinka bet koks teigiamas dviračio paveikslėlis. Ypač jei primena automobilį. Žemiau panaudotas gultas dviratis "Trek R200" |
Mano aukščiausiajam viršininkui:
p. Zuokai, Vilniaus Savivaliaudybė Pareiškėjo vardas (automobilio numeris): Gyvenamoji vieta (automobilio numeris): neGerbiamas Zuokai, Pasiteisinimas: man daro blogą įtaką gatvė. Tenai daug automobilių rodo man pavyzdį, ir aš nesusilaikau. O tuo rodau blogą pavyzdį pats. Uždenkit mano biuro, namų, bei automobilio langus aklinai, kad nežiūrėčiau. |
Antra A6 lapelio pusė. Paveikslėlis tinka juodai baltam spausdintuvui, bei rašymui juodom raidėm ant viršaus (šukiui apie automobilį tanką ir dievą). Paveikslėlis perdirbtas iš nežinomo autoriaus kūrinio. |
Mano automobiliukas yra sunkumų vežimas,
tankas, tvirtovė, namai, lova, televizorius, įvaizdis, krėslas, krosnis... Gyvenu jame!..
Dievinu jį!..
Bil tik man geriau, perlipsiu per lavonus... Rugsėjo 22 d. Automobiliai Lietuvoje žudo kasdien po dviratininką, per šventes - po du. Rugsėjo 22 d. gali tapti Kandidatams į homo-sapiens rengiami važinėjimo dviračiu kursai. Kitos aukos automobilazmui: |
Savo puslapyje pavadinimu "Ką daryti" rašau, kad yra
parengtas Vilniaus bendrasis planas. Raginu jame protestuoti.
Pagal jį Vilniuje įsigalios automobilazmas. ... Nors skelbiama, kad viešasis transportas.
O dviratis, ir jo propaganda tame plane beveik nematomi.
Apie automobilazmo žabojimą nekalbame, nes automobiliui Savivalybė duoda virš 1 milijardo litų.
Minėtame puslapyje aš raginu jūs teikti Savivalybei pasiūlymus, bei protestus.
O šiame skelbime aš kviečiu jūs papildomai ištarti viešai ir garsiai dviračio žodį: automobilazmui - ne!
Minėtas planas bus viešai pliurpiamas susirinkime Savivalybėje. Skaitome Savivalybės straipsnį:
Bendrojo plano rengimas
Cituoju:
Viešas susirinkimas numatomas 2006 m. rugsėjo 21 d. 17:00 val.
Savivalybės tarybos posėdžių salėje (Konstitucijos pr.3, 2aukšte).
Iki viešo susirinkimo pradžios priimami visuomenės pasiūlymai.
Taigi. Po to kaip pateiksite savo pasiūlymo popierių (pagal mano minėtą puslapį "Ką daryti"), siūlau jums ketvirtadienį 17:00 valandą užtvindyti tą posedžių salę su dviračiais.
Galbūt mūsų nenorės įleisti su dviračiais, arba išvarys. Bet susirinkimas viešas.
Dviratis yra asmeninis bagažas. Lauke jį palikti nesaugu, nes prie Savivalybės bent jau seniau
buvo vagiami po 30 dviračių per mėnesį. Dabartinės padeties nežinau, nes ji truputi
pasikeitė, kai aš, ir po mano pavyzdžio dar vienas žmogus, tose apylinkėse darėm, kad ir nepavykusias,
bet vagies gaudymo pastangas:
http://sports.groups.yahoo.com/group/dviratis/message/11642
Tai nuoroda į seno dviračių susirašinėjimo "yahoogoups" nuorašus ("archyvą"). Jungtis prie ano susirašinėjimo
nepatariu. Jį prižiūri sukčiai.
Tik paskaityk. Ir bėk tolyn nuo jo. Ten ir nebeįmanoma jungtis. Prieš daug metų jį uždarė patys gi sukčiai prižiūrėtojai.
Nes 2005 metais dori žmonės pabėgo, atsiskyrė į dorą susirašinėjimą.
Sukčiai uždūso savo kakiuose. Nebeturėjo ant ko jų pilti.
Net jeigu išvarys, tai dar smagiau: gal pavyks kažkokį šurmulį sukelti - žurnaliūgų maitui.
Užeitume į salę visi su dviračiais, ir paprašytume žodžio. O kalbėti priverstume vaiką.
Vaiką įneštume kaip marionetę po pažastimi.
Vaiko lupomis prabiltume maždaug šitaip:
"Ar ne keista jums matyti šiuos dviračius patalpose?
Ne keisčiau, ir netgi naturaliau, negu matyti automobilį ant šaligatvio, ant pievutės,
vaikų aikštelėje, sporto aikštelėje, prie parduotuvės, ir galiausiai - mieste.
Automobiliui ne vieta mieste.
Čia pristatomas planas skelbia visuomeninio transporto prioritetą.
Bet iš tikrųjų yra daroma automobilių plėtra neregėtais mastais.
Automobiliui ir automobilistų savivalei, terorui, bei žudynėms pataikaujama, ir tai skatinama.
Šiais metais Savivalybė jau skyrė 703mln litų automobilių keliams. Viso bus išleista virš milijardo.
Likusiam miesto ūkiui pinigų nėra. Jų prašote išmaldos iš Europos Sąjungos.
Dviratis jums sutaupys kalnus pinigų, ir užtikrins valstybės nepriklausomybę.
Bet dviračių propagavimo beveik nėra.
Pats dviratis varžomas, bei engiamas.
Dviračio engėjai - automobilastai - liuliuojami be saiko.
Mes neprašome dviračių takų, ar rezervatų. Neprašome brangių statybų.
Prašome taupyti pinigą mano mokslui, ir mano ateičiai.
Ateities kurią man darote šiukšlyne nenoriu. Supuvusios visiomenės nenoriu.
Kokia prasmė man tokioje užaugti?
Prašome žaboti, ir mažinti automobilizmą, kad mane mažiau traiškytų, ar vežiotų automobilyje
į darželį, mokyklą, technikumą, ar alaus išgerti, o vėliau ir į kapus su vairu rankose guldytų."
Jei tinka toks siūlymas, tada rašykite man: dviratukas@andriukas.saugokmedi.lt. Reikės keleto dviratininkų, ir bent vieno vaiko-"marionetės". Neblogai, jei tai dienai jau padarytumet rugsėjo 22 dienos plakatus. Galėtumet juos išbandyti tame susirinkime taip pat. Darykite juos bet kuriuo šukiu, kurį rasite šiame puslapyje arba kieno nors galvoje.
Taipogi galėtume įteikti kokį nors kreipimąsi miesto nusikaltelių merui Zuokai. Pavyzdžiui tokį:
Siulymas LDB protestuoti prieš kelių plėtrą Vilniuje. - 2006 metų gegužė
(Beje, šį, ar perrašytą raginimą išdavikiška Lietuvos Dviratininkų Bendrija siųsti atsisakė.)
(Tiems kas nežino kaip rasti Savivalybės aikštę: ji randasi prie "Vaikų pasaulio", and požeminio automobilio parkavimo stogo.)
15:00 valandą 5 minutes šiepsime valdininką jam bekalbant.
Aš berods turiu švilpuką. Gal net du. Turiu ir storą-storą flomasterį, tokį kurį naudoju tranzavimui paišyti kelionėje atkarpomis derinant prie dviračio autostopą.
Sugėdinsime valdžios kalbėtojus už veidmainystę, už dviračio nevartojimą, ir už automobilio garbinimą.
Truputi žemiau pateikiu nuorodą į savo gėdos raštą neSveiko Miesto Biurui (tokia Savivalybės įstaiga).
Kadangi Frankas yra praktiškai valdininkas, ir su jais draugauja, pasiūliau jam prižiūrėti,
kad VSMB įvykdytų paskutinę mano laiško pastraipą
- sukviestų žmones į šiame puslapyje paskelbtą "miesto gerinimo talką" (skelbimas aukščiau).
Frankas atsikalbinėja neva nėra visagalis. Bet jis tikrai glaudžiai "draugauja" su valdininkais,
kuom padarė nemažai žalos dviratazmui, bei pasitarnavo automobilazmui.
Na kagi... užtai jis pagaliau pasiūlė naudingą veiksmą...
Frankas:
Manau, kad su Valdinininkų akcijomis yra dvi galimybės:
a) bojkotuoti;
b) sabotuoti.
Aš asmeniškai už b)
nupieškime plakatus: "Mere, kada paskutini karta vaziauvai dviraciu?"
"Mašinos kenkia sveikatai"
"Vairuotojai žudo"
"Krepšiniu nepasiekia ?
Eismo avarijomis mes Nr. 1 Europoje!"
komentuokime oficialias kalbas švilpukais...
Jei jau kuria viešumos, kodėl ne naudotis?
Taigi. Kviečiu visus rėksnius 15:00 valanda. Rašykite plakatus įvairiom temom.
Sugalvokite savo sakinius. Kuo trumpesnius. Pasiskolinkite šukius iš "talkos" dalyvių (skaityk skelbimą aukščiau).
Kaip rašyti? Dviračių parduotuvėje,
ar kitur, randate kartono nuo dėžės gabalą. Ir rašote ant jo raides, jei gabalas mažas.
Arba sakinius, jei didelis. Tie kas su mažais gabaliukais, sustojate eilute, švilpiate po kiekvieno kalbėtojo žodžio,
ir keliate aukštyn sakinį. Rašykite įvairius teiginius abiejuose lakšto pusėse, ir vartaliokite, kad iš visų pusių žmogus matytų.
Galima daryti ir be kartono. Atspausdinat ant paprasto A4 lapo raides ar sakinius, ir kilnojate.
Po renginio nepamirškit popierių utilizuoti, arba saugoti iki kito karto,
arba pakišti jį "sveikuoliams" automobilastams. Jie tikrai nori dviračius pirktis.
Bet drovisi, kad kolegos užjuoks.
Iš aukščiau minėto mano "blokados" veiksmo, bei laiško į VSMB suprantame, kad visa Savivalybė, tame tarpe ir pats VSM Biuras,
ir konkrečiai ponas Paviržis... visi priešinasi šitai dienai,
ir be saiko vartoja automobilį net ir tos dienos metu. Jie yra veidmainiai.
... Prisipildo pilnut pilnutėlė 200 vietų aikštelė.
Taipogi valdininkai mielai parkuojasi gretimoje "verslo vaidinimo centro" aikštelėje.
Apie Paviržiaus "žygdarbį" 2005 metų rugsėjo 22 diena skaitome straipsnyje apie "Savivalybės blokadą" žemiau.
Konkrečiai Paviržio vardą miniu ataskaitos papildyme "širdies dienos" proga čia.
Jo veiksmus (dar nežinodamas vardo) minėjau pirmoje ataskaitos nuorodoje.
Renginį organizuoja Vilniaus neSveiko Miesto Biuras (VSMB).
Pagal juos, krepšinis ir dainelės nuo scenos neva mažina automobilazmo religiją.
Vienas iš veiksmų renginio metu:
Kampanija "Keleiviai ir viešasis transportas"
- žmonių talpa kvadratiniame metre (dalyvauja visi įmonių darbuotojai);
Neva keleivių viename autobuso kvadratiniame centimetre skaičiaus skaičiavimas "populiarina sveiką gyvenseną", kaip žada VSMB.
Spjovė tas keleivis į tokias salygas, kur jis važiuoja sukimštas kaip silkė.
Tai kokio velnio tada Zuoka pliurpia neva 700 troleibusų nereikia pirkti, nes nėra poreikio?! Skaityk mano pokalbį su Zuoku. Jį rasi ir nuorodoje žemiau.
Kitą veiksmą žada:
Transporto tikrinimas Vilniaus miesto gatvėse
(dėl išmetamųjų dujų koncentracijos kiekio leistinos normos neviršijimo) 2006 m. rugsėjo 16 22 d.
Spjovė "bendruomenė" į išmetamųjų dujų matavimus, kurios tikrinamos vos vienam automobiliui, vos vieną kartą per metus.
Gatvėse aš nuolat matau automobilius, furgonus, bei autobusus su juodų dumų kamuoliais iš paskos.
Kiekvienas ne aklas policininkas tai matys. Arba jie nežiūri. Arba policijos išvis nėra.
Praeitais metais VSMB darė viską tą patį. O automobilių tik daugėja.
Štai mano gėdos raštas neSveiko Miesto Biurui:
http://andrius.saugokmedi.lt/oficioz/VSMB.htm
Ten pat rasite nuorodą į mano pokalbį su miesto meru Zuoka.
Nemanau, kad tas pokalbis bent kiek reikšmingas, išskyrus tai, kad jis rodo, juk automobiliams bus ir toliau pataikaujama.
Pokalbyje su Zuoka miniu dviračių takų bereikalingumą. Nenustebkite.
Priminsiu, kad priešingai visuotinam stereotipui, dviračių takai yra žalingi.
Pagal mano įstatymą jų nevalia daryti kol neįvykdytos
kitos greitesnės priemonės.
Taipogi paskaitykite mano pastabas apie takus per nuorodas iš čia:
http://andrius.saugokmedi.lt/kadaryti
Šį paradą bei vaidinimą organizuoja riedutininkų aktyvistas Audrius.
Apie jo "veiksmą" žinau tiek, kad jis ruošiasi padaryti paradą nuo savivaldybės
iki Vingio parko, bei abiejuose galuose, arba viename padaryti išguldytų dviratastų vaidinimą.
Bijau, kad nusigrudės į Vingio parką jis vaidinimą sudarys medžiams ir vėjui.
Labai jau nedaug žmonių jį pamatys, ir ne tie kam derėtų. Konkrečias problemas kelti būtų
efektyviau. Tiesa, galima tai įvardinti kaip Vingio parko išvadavimo nuo automobilastų "veiksmas".
Tuomet aišku ir konkretu. Mano sugalvota blokada, minėta aukščiau, yra būtent konkrečiai problemai.
Kiekviena diena - diena be automobilio. Tai idealistinė nuostata. Labiau tiktų plakatas:
Atminimo diena viskam ką žudo automobilis. Arba tiesiog: Automobilizmo aukų minėjimas. Tuomet viskas stoja į savo vietas.
Audrius į šias mano mintis atsakė:
Del vaziavimo, Vingio parko ir vaidinimo medziams - mes, be abejo,
apie tai informuosime Ziniasklaida. Vingio parke planuojame simbolini 15 min. kelio vedancio link
estrados blokavima, kad juo nepravaziuotu isalke ir istroske restorano lankytojai.
Manau, kad tai turetu buti idomu ziniasklaidai. Na, o del politiku, manau, kad nereikia jiems
suteikti eilinio sanso papostringauti priesais TV kameras.
[- Čia jisai akmenuką į mano daržą apie rytinę Savivaldybės blokadą, minėtą aukščiau -]
Na, o del indenisku veidu - is vienos puses tai yra bandymas itikti
ziniasklaidai, kuriai reikia vaizdiniu, kurious ji galetu transliuoti per TV,
is kitos puses eismo ivykiu statistika, kuriuose nukencia dviratininkai yra liudna.
Tad reiketu daryti viska, kas yra imanoma - dazytis veidus, blokuoti kelius, stovejimo aiksteles,
parodyti valdzios veidmainiskuma, kuri viena karta metuose bando atitraukti zmogu nuo automobilio
ir t.t.
Plakate matai du ženklus (pavadinimus): "Lietuvos Dviratininkų Bendrija" (LDB) ir "BalticCycle".
Abu yra vienos sukčių gaujos priedanga. Jie juos čia įterpė dėl savireklamos.
2 pavadinimai jiems reikalingi, kad jų atrodytų daug.
Aš netrinu. Rodau kaip jie prisišlieja
prie visko kur gali susireikšminti ir vėliau iš to pelnytis.
Aplaidus dailininkas nesivargino abejonėmis. Kiek ženklų jam pakišo, tiek ir įdėjo. Pinigų nepaėmė.
Antras ženklas - išvis vien prekybinė reklama anų sukčių įmonės (UAB "BalticCycle").
Pirmą ženklą (dviratis.lt) jie pavertė tos savo įmonės skyriumi. Todėl tai irgi prekybinė reklama.
Straipsnį apie tuos sukčius iš LDB rasi nuorodoje tiesiai iš paveiksliuko, arba šioje pastraipoje.
Palyginimui, Umarų paradas visuomet pasikliovė policija. Be to, maršrūtas parenkamas tokiom vietom (atokiomis gatvėmis)
ir laiku (11:00 valanda, šeštadieniais),
kad paradą mato nedaug aplinkinių namų gyventojų ir automobilastų.
Umarų parado tikslas buvo neaiškus. Nepropaguojamas nei dviratastų solidarumas, nei bendravimas, nei protestai.
Be tikslo irgi gerai.
Propaguojama buvo tik tvarka, nuolankumas, ir paties Umaro palyda su automobiliu. Dviračiu jis nevažiavo. Gal ir dabar nevažinėja.
Girdėjau ir apie čia neskelbtus žygelius.
Teiraukites Dviračio ir Turizmo susirašinėjimuose.
Apie Turizmo susirašinėjimą parašiau neigiamai šiame puslapyje aukščiau.
Kaip užsisakyti daugelį susirašinėjimų, arba sukurti naują: http://susirašom.saugokmedi.lt
Puslapio prižiūrėtojas: Andriukas dviratukas
Esate 11469 žiūrovė